Q&A

20:14 julia 4 Comments

Wpadłam na pomysł, żeby zrobić Q&A. Wiem, że mój blog nie jest popularny, ale chciałabym odpowiedzieć na wasze pytania zanim wstawię następną recenzję - przypominam, będzie to recenzja książki "Mroczne umysły". Chciałam również powiedzieć, że gdy blog zacznie się rozkręcać zorganizuję konkurs książkowy, więc sprawdzajcie co nowego na moim blogu :) Pytania można zadawać w komentarzach oraz na facebooku - w wiadomościach. Link do mojego facebooka znajduje się u góry po prawej stronie mojego bloga :)

Wpadłam na pomysł, żeby zrobić Q&A. Wiem, że mój blog nie jest popularny, ale chciałabym odpowiedzieć na wasze pytania zanim wstawię nas...

4 komentarze :

  1. O fajnie że zrobiłaś Q&A, w takim razie mam kilka pytań... :)
    *Ile książek liczy sobie Twoja biblioteczka ?
    *Czy zawsze lubiłaś czytać ?
    *Jakie są Twoje ulubione książki, jaki preferujesz gatunek ?
    A z takich poza konkursem to:
    *Do jakiej szkoły zamierzasz iść po gimnazjum ?
    *Masz już pomysł na to co chcesz wykonywać później ? Dziennikarka,Pisarka :) Lekarz... a może modelka ?
    zawsze obecna ... Różowa Pani xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc:
      1. Mam około 200 książek papierowych i 150 ebooków.
      2. Tak, w sumie to zaczęłam czytać bardzo wcześnie, moją pierwszą książką bez obrazków była Nina i tajemnica szóstego księżyca (która dalej pachnie piernikami, które jadłam czytając).
      3. To naprawdę trudne pytanie, w sumie to sama nie wiem. Moje ulubione książki to YA, ale czytam naprawdę masę różnych rodzajów, niedawno zaczęłam czytać dużo kryminałów.
      4. Do liceum :)
      5. Od zawsze chciałam zostać prawnikiem, więc myślę, że w najbliższym czasie to się nie zmieni -/

      Usuń
  2. Z jakim bohaterem książkowym chciałabyś się zaprzyjaźnić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najtrudniejsze pytanie jakie kiedykolwiek mi zadano! Naprawdę nie mam pojęcia, napiszę bohatera z książki, którą niedawno czytałam. Tą osobą jest Liam z Mrocznych Umysłów, naprawdę bardzo go polubiłam :)

      Usuń