Książki młodzieżowe na dzień dziecka

14:03 julia 2 Comments

Pewnie każdy rodzic dziecka, które uwielbia czytać przed dniem dziecka zastanawia się jaką książkę mu kupić. Ja postanowiłam zrobić listę książek, które bardzo mi się spodobały i moim zdaniem byłyby idealnym prezentem.


1. Rywalki - która dziewczyna nie chciałaby się czasem oderwać od rzeczywistości i przeczytać o eliminacjach na żonę księcia?


2. Jutro, kiedy nadejdzie wojna -  nie jest książką typowo dla dziewczyn, lecz również dla chłopaków i moim zdaniem jest to bardzo ciekawa pozycja, którą niewątpliwie trzeba przeczytać.


3. Czerwona królowa - jedna z najlepszych książek młodzieżowych wydanych w 2015 roku i jestem pewna, że fani Igrzysk Śmierci ją pokochają.


4. Mroczne Umysły - również jedna z najlepszych książek jakie czytałam, bardzo ciekawa i powinna spodobać się fanom Igrzysk Śmierci.


5. Gra w kłamstwa - książka wręcz idealna dla fanów Słodkich Kłamstewek - w końcu napisana przez tą samą autorkę. Kto nie chce czasem poczytać o intrygach? :)


6. Zostań jeśli kochasz - nie jest to wesoła książka, ale jest ona niezwykle poruszająca, polecam ją fanom romantycznych książek, jestem przekonana, że wam się spodoba.


7. Papierowe miasta - książka, której koniec pewnie większość osób zaskoczy, ponieważ nie jest on przewidywalny. Oczywiście must read dla fanów Johna Greena, ale jestem pewna, że nie tylko im się spodoba :)


8. Ten jeden dzień - kolejna romantyczna książka. Nie zabraknie tu podróży po Europie, przystojnego Holendra oraz cóż, złamanego serca.


9. Osobliwy dom pani Peregrine - zupełnie inna niż pozostałe, które tu wymieniłam, niemniej jednak nie oznacza tom że jest gorsza. Moim zdaniem to idealny prezent dla osób lubiących postaci z różnymi ciekawymi zdolnościami.


10. Klejnot - chyba jeszcze nikt nie napisał takiej książki, co czyni ją niesamowicie oryginalną i po jej przeczytaniu po prostu musiałam od razu sięgnąć po drugą część.


Mam nadzieję, że moja lista wam się spodobała i ewentualnie pomoże w wyborze książki, niekoniecznie na dzień dziecka, ale również na inne okazje :) Napiszcie jakie książki dodalibyście jeszcze do tej listy. 


Pewnie każdy rodzic dziecka, które uwielbia czytać przed dniem dziecka zastanawia się jaką książkę mu kupić. Ja postanowiłam zrobić listę ks...

2 komentarze :

  1. Bardzo polecam Grę w kłamstwa :) Kończę 6 część i tak mnie wciągnęło, że przeczytałam w jeden dzień:) Ogólnie świetny blog! Napewno poczytam go sb :)
    HG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! A Grę w kłamstwa czytałam :)

      Usuń