Ulubione książki dzieciństwa

19:55 julia 5 Comments

Ostatnie chwile przed dniem dziecka, więc wstawiam post trochę do niego nawiązujący. Pewnie każdy z was będąc małym dzieckiem miał swoje ulubione książki. Moją pierwszą poważną książką (bez obrazków), którą przeczytałam w wieku 5 lat była "Dziewczynka z Szóstego Księżyca". Pamiętam, jak czytałam ją w swoim pokoju, po kryjomu podjadając pierniki i książka nadal pięknie nimi pachnie. Napiszcie jakie książki były waszymi ulubionymi w dzieciństwie :) Zastanawiałam się, czy nie zrobić co tydzień postów z najlepszymi zdjęciami książek z ig, więc jeśli pomysł wam się podoba to napiszcie w komentarzach.

1. "Dziewczynka z Szóstego Księżyca" - jak mówiłam, właściwie pierwsza książka bez obrazków, którą sama przeczytałam. Dopiero niedawno odkryłam, że wydano nowe części, a mam sentyment do tej książki, więc koniecznie muszę je przeczytać.


2. "Mikołajek" - przeczytałam wszystkie części tej książki i przeniosłam miłość do tej serii na mojego brata, naprawdę polecam tą książkę.


3. "Dzieci z Bullerbyn" - pamiętam, że to była lektura szkolna, ale przeczytałam ją zanim była to moja lektura i podsumowując przeczytałam ją około 10 razy.


4. "Pippi Pończoszanka" - uwielbiam tą książkę, przygody Pippi są cudowne i naprawdę nie sposób ich nie polubić, wydaje mi się, że każde dziecko lubiło tą książkę!




Ostatnie chwile przed dniem dziecka, więc wstawiam post trochę do niego nawiązujący. Pewnie każdy z was będąc małym dzieckiem miał swoje ulu...

5 komentarzy :

  1. fajny pomysł z tymi zdjeciami na ig woop

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiałam Mikołajka! I dorzuciłabym jeszcze Zwiadowców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł bardzo mi sie podoba c: ogolnie swietny wystrój bloga, a posty są naprawdę ciekawe ^^ moimi ulubionymi książkami były Dzieci z Bullerbyn i Karolcia :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam że też zaczęłam czytać "dzieci z Bullerbyn" zanim w szkole zaczęliśmy omawiać lekturę. Książka bardzo mnie zaciekawiła. Do dzisiaj czasami po nią sięgam :D

    PS świetny blog ❤

    OdpowiedzUsuń