Recenzja - Niezrównani

20:11 julia 4 Comments

Opis książki: Sunset Boulevard najlepiej ogląda się w ciemnych okularach i z grubym portfelem w kieszeni. Jeżeli jakimś cudem dostaniesz się na listę VIP-ów, wejdziesz do najlepszych nocnych klubów w Los Angeles, hedonistycznego nieba dla młodych, stylowych i bogatych. Ale wstępując do tego świata, musisz pamiętać, że już się z niego nie wyrwiesz. Trójka osiemnastolatków, Layla, Aster i Tommy, wchodzi do kręgu wybrańców. Zgłaszają się do konkursu, którego celem jest przyciągnięcie do klubu rozchwytywanych celebrytów, zwłaszcza Madison Brooks, najpopularniejszej młodej gwiazdy z Hollywood. Nagrodą są duże pieniądze. Kiedy już się wydaje, że uśmiechnie się do nich szczęście, okazuje się, że Madison zaginęła.  Niezrównani to pierwsza część serii Beautiful Idols, w której najpiękniejsze marzenia zmieniają się w koszmar.


Akcja toczy się wokół trzech uczestników konkursu: Aster, Tommy'ego i Layli, nastoletniej gwiazdki Madison Brooks oraz najbogatszego człowieka w tak zwanym Mieście Aniołów - Iry. Aster, Tommy i Layla oraz inni uczestnicy konkursu zostają podzieleni na grupy i przydzieleni do trzech różnych klubów. Ich zadaniem jest promowanie swojego klubu i sprowadzenie do niego jak najwięcej celebrytów z listy danej im przez Irę. Niestety z czasem wszystko się komplikuje, nic nie jest takie jak dawniej. Na światło dzienne wychodzą brudne sekrety, niektórzy tracą coś dla nich niezwykle ważnego... I co najgorsze, w zagadkowych okolicznościach ginie Madison Brooks. Co będzie dalej? Koniecznie musicie przeczytać książkę, aby się tego dowiedzieć!

Muszę zacząć od tego, że nie przeczytałam opisu książki zanim zaczęłam ją czytać, więc nie miałam zielonego pojęcia o czym ona będzie. Kiedy przeczytałam pierwsze strony, nie spodziewałam się, że tak będzie wyglądać ta książka, niemniej jednak spodobała mi się. Rzadko czytam takie książki, ale okładka tak mnie zachęciła, że nie mogłam się powstrzymać i koniec końców ją przeczytałam. Jest to książka dla osób, które lubią pisarkę Sarę Shepard - kłamstwa, intrygi, zdrady - to to, co pojawia się w jej książkach "Słodkie kłamstewka" oraz "Gra w kłamstwa". Wydawało mi się, że to będzie typowa książka o celebrytach i Hollywood - nie będzie dziać się nic niespodziewanego. Natomiast ze względu na to, że jak mówiłam wcześniej, nie przeczytałam opisu zdziwiłam się, gdyż nie spodziewałam się, że będzie tam wprowadzony wątek konkursu i tajemniczego zaginięcia. Polecam wam tę książkę i oceniam ją na 7 z 10 gwiazdek, jeśli ją przeczytacie to koniecznie napiszcie co o niej myślicie w komentarzu :) 
PS.: Byłoby mi bardzo miło, gdybyście napisali co sądzicie o tej recenzji. 



Wszelkie prawa do zdjęcia posiada @foldedpagesdistillery

Moja ocena: ☆☆☆☆☆☆☆/10
Ilość stron: 336
Rok wydania: 2016
Autor: Alyson Noël
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Tłumacz: Piotr Grzegorzewski

Opis książki:  Sunset Boulevard najlepiej ogląda się w ciemnych okularach i z grubym portfelem w kieszeni. Jeżeli jakimś cudem dostaniesz si...

4 komentarze :

  1. świetna recenzja �� naprawdę zachęca x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga :)

      Usuń
  2. Po okładce wygląda to bardziej na książkę kucharską albo taką jakąś z kuchnią w tle xd
    Nie mniej, zainteresowałaś mnie. A Alyson Noel lubię za jej Ever, więc na pewno sięgnę i po tę powieść

    Zapraszam do siebie
    http://toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę, ale niemniej jednak okładka mi się podoba :D

      Usuń