Polskie vs zagraniczne okładki #2

11:46 julia 4 Comments

Minęło już dziewięć dni, i nie wstawiłam nowego posta! W wakacje będę częściej dodawać posty, więc się nie przejmujcie, a tymczasem witam was po raz drugi w poście z serii polskie vs zagraniczne okładki. Poprzedni post wam się spodobał, więc postanowiłam wstawić kolejny post o okładkach. Tak jak poprzednio piszcie w komentarzach którą okładkę wy byście wybrali :)



1. Zostań jeśli kochasz - Gayle Forman
Tu chyba każdy się ze mną zgodzi, że polska okładka jest znacznie lepsza niż ta zagraniczna. Właściwie na okładce zagranicznej nic się nie dzieje i gdybym jeszcze nie przeczytała tej książki to raczej okładka by mnie do przeczytania nie przekonała. Natomiast okładka polska jest jedną z moich ulubionych książkowych okładek i bardzo mi się podoba.


2. Piąta fala - Rick Yancey
W przypadku tej książki wolę wersję zagraniczną, natomiast polska, choć nie jest okładką brzydką, po prostu mi się nie podoba. Zagraniczna okładka jest bardzo interesująca i ładnie wykonana, natomiast na polskiej znów niewiele się dzieje.

3.  Słodkie kłamstewka - Sara Shepard
Tu miałam trochę trudności z wybraniem ulubionej okładki, ale ostatecznie zdecydowałam się na okładkę polską. Bardzo podoba mi się fakt, że okładka jest skupiona na jednym przedmiocie, który jest istotny w tej książce i nawiązuje do treści. Jednakże okładka zagraniczna również jest ciekawa: przedstawia lalkę, która ma wyglądać jak jedna z bohaterek książki.


4. Panika - Lauren Oliver
W przypadku "Paniki" znacznie bardziej podoba mi się wersja polska. Nie jestem w stanie powiedzieć która okładka bardziej pasuje do treści, ponieważ jeszcze nie czytałam tej książki, ale polska okładka bardzo przypadła mi do gustu.

5. Linia serc - Rainbow Rowell
Tutaj tak samo jak w przypadku "Wszystkich jasnych miejsc" obie okładki są cudowne i nie jestem w stanie wybrać która jest ładniejsza. Mam nadzieje, że napiszecie która bardziej wam się podoba, bo mam ogromny dylemat :)


Mam nadzieję, że druga część post z serii polskie vs zagraniczne okładki wam się spodobała :) W komentarzach możecie zaproponować jakie okładki mogłyby się znaleźć w 3 części tej serii. 


Minęło już dziewięć dni, i nie wstawiłam nowego posta! W wakacje będę częściej dodawać posty, więc się nie przejmujcie, a tymczasem witam wa...

4 komentarze :

  1. 1. zagraniczna
    2. zagraniczna
    3. polska (kocham okładki PLL!!!)
    4. zagraniczna
    5. obie
    Bardzo podoba mi się ta seria :D Uwielbiem tego bloga! Jest niesamowicie ciekawy. Dobra robota!
    I x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, twoje komentarze dużo dla mnie znaczą :)

      Usuń
  2. Mi wszystkie tak samo, jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń