Moja adaptacja filmowa

11:52 julia 2 Comments

Żeby na blogu nie było nudno, w wolne dni siadam nad kartką i zapisuje pomysły na nowe posty. Niedawno pomyślałam sobie, że zrobię post o adaptacji filmowej, ale nie będzie to typowy post opisujący film i porównujący go do książki, ponieważ zaplanuję swoją własną adaptację filmową! Nie wiem czy seria tych postów wam się spodoba, więc na razie zrobię o tym tylko jeden post, a wy w komentarzach możecie zadecydować czy chcecie, by pojawiła się kolejna część tego posta.

Przy okazji zapraszam was na stronę (przy pomocy której robię tego posta), na której można wybrać swoją wymarzoną obsadę :) 


Kliknijcie na słowo strona w poprzednim zdaniu i przekieruje was na stronę, z której korzystam.




"Rywalki" - kogo widzę w obsadzie, gdzie powinni nakręcić film?

Książe Maxon


Jak na razie na stronie If List najwięcej głosów ma aktor Brendan Dooling, natomiast mi do tej roli wprost idealnie pasuje Max Irons, który moim zdaniem urodził się, żeby zagrać księcia w Rywalkach.




America Singer

Na If List najwięcej głosów ma Audrey Hollister, ale ja mam dość duży problem aby wybrać osobę, która by mi pasowała do tej roli. Było ciężko i wybierałam między Jane Levy, Ellie Bamber i Ebbą Zingmark. W końcu zdecydowałam się na Jane Levy. Moim zdaniem najbardziej pasuje do roli głównej bohaterki "Rywalek".




Aspen Leger

Tu również trudna decyzja, choć nie aż tak jak w przypadku głównej bohaterki :) Koniec końców na Aspena wybrałam Liama Hemswortha, a większością głosów na stronie wygrywa Brant Daughtery.


Jak chciałabym, aby wyglądał zamek, w którym dzieje się akcja?

Wybierałam między pięknymi zamkami, między innymi:

zamek neuschwanstein (niemcy)


ZAMEK CHAMBORD (FRANCJA)


ZAMEK WINDSOR (ANGLIA)


Aż w końcu zdecydowałam się na mój ukochany zamek Chambord, w którym miałam okazję być i mnie oczarował.

Mam nadzieję, że post wam się spodobał, napiszcie kto waszym zdaniem pasowałby do tych ról. Jeśli w przyszłości chcecie post z tej serii, to napiszcie w komentarzach :)







Żeby na blogu nie było nudno, w wolne dni siadam nad kartką i zapisuje pomysły na nowe posty . Niedawno pomyślałam sobie, że zrobię post o ...

2 komentarze :

  1. Naprawdę świetne miejsce, jakby w tym zamku nakręcili film, to byłabym wniebowzieta 😍 i Liam perfekcyjnie pasowałby na Aspena 😍 już nie mogę się doczekac

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie dobranie aktorów do ról.

    OdpowiedzUsuń