Polskie vs zagraniczne okładki #1

12:00 julia 3 Comments

Postanowiłam zrobić posta ukazującego polskie oraz zagraniczne okładki, ponieważ mi oglądanie okładek sprawia przyjemność. Wybrałam parę książek i porównałam okładki oraz napisałam która z okładek podoba mi się bardziej. Jeśli nie zgadzacie się z moim wyborem napiszcie którą wy byście wybrali i dlaczego :) Ten post nie będzie postem jednorazowym, ponieważ zrobiłam dużo porównań, więc niedługo możecie się spodziewać kolejnej części.


1. Do wszystkich chłopców których kochałam - Jenny Han
Tu wybrałam okładkę zagraniczną, która podoba mi się znacznie bardziej niż wersja polska, jest ciekawa i dużo się na niej dzieje. Natomiast polska okładka jest jedną z tych okładek, których bardzo nie lubię. Prosta, nieciekawa i ani trochę nie jest oryginalna.


2. Saga księżycowa - Marissa Meyer
Tu znacznie bardziej podoba mi się okładka zagraniczna, zresztą tak jak pisałam w swojej recenzji okładka polska wręcz zniechęciła mnie do przeczytania tej książki i dopiero gdy zobaczyłam książkę "Cinder" na portalu goodreads zorientowałam się, że to ta sama książka i ją przeczytałam.


3. Wszystkie jasne miejsca - Jennifer Niven
Tu obie okładki podobają mi się tak samo i obie bardzo pasują do książki. Muszę powiedzieć, że to jedne z niewielu okładek, które moim zdaniem obie tak pasują do treści książki. Ja nie potrafię między nimi wybrać, ale jeśli wam któraś podoba się bardziej to napiszcie o tym w komentarzach :)

4. Gwiazd naszych wina - John Green
W tym przypadku od zawsze byłam zakochana w okładce zagranicznej, jest prześliczna i jest to jedna z moich ulubionych okładek, chociaż okładka polska też nie jest zła :)

5. Więzień labiryntu - James Dashner
Akurat w tym przypadku niezaprzeczalnie wolę wersję polską, według mnie jest ona ciekawsza niż wersja zagraniczna.


Mam nadzieję, że post z tej serii wam się spodobał i napiszecie którą z okładek wy byście wybrali :)








Postanowiłam zrobić posta ukazującego polskie oraz zagraniczne okładki, ponieważ mi oglądanie okładek sprawia przyjemność. Wybrałam parę ksi...

3 komentarze :

  1. W większości się zgadzam, choć przy Cinder nie mogę się zdecydować!
    I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję że jesteś aktywna na moim blogu :) I mi niestety nie podoba się polska okładka Cinder, tak zwyczajna :/

      Usuń
  2. A ja przy Cinder postawiłabym na polską, ale zagraniczna teŻ ma to coś :3

    OdpowiedzUsuń