Recenzja - Osobliwy dom Pani Peregrine

16:37 julia 4 Comments

Opis książki: Wywołująca dreszcz emocji i grozy opowieść o domu sierot na tajemniczej wyspie, zamieszkiwanym niegdyś przez równie tajemnicze dzieci. Szesnastoletni Jakub, którego dziadek był jednym z nich, przyjeżdża na wyspę, żeby za wszelką cenę odkryć przeszłość dziwnego, zniszczonego domu i jego małych mieszkańców. Nastrój potęgują stare fotografie, których kolekcja ilustruje tekst.

O tej książce słyszałam tysiące razy, widziałam ją w każdym sklepie, internetowym czy też nie, wszyscy o niej rozmawiali, pisali, aż wreszcie nie wytrzymałam i stwierdziłam, że muszę ją przeczytać. Zaczęłam szukać informacji o książce i znalazłam trailer filmowy, po czym natychmiastowo wzięłam się do książki, bo wszystko wyglądało świetnie. I muszę powiedzieć, że się nie zawiodłam. Książka jest bardzo fajna (nie czytałam jej po nocach ze względu na dość przerażająca okładkę, więc czytałam ją w ciągu dnia) i okazało się, że wcale nie jest aż taka straszna jaką ją sobie wyobrażałam. Książka jest naprawdę fajnie napisana, zdjęcia w książce podsycają mroczny klimat i jest przez to jeszcze fajniejsza. Z osobliwych dzieci najbardziej polubiłam Millarda, wydał mi się charakterem najciekawszym. Bardzo podobały mi się umiejętności osobliwych dzieci oraz sama osoba pani Peregrine. Na pewno sięgnę niedługo po drugą część (jak już skończę 4 książki które czytam w tym samym czasie). Stanowczo polecam wam tę książkę i wydaje mi się, że każdemu się spodoba (przynajmniej większości). Jeśli czytaliście lub przeczytacie tę książkę, to napiszcie co o niej myślicie. Książkę oceniam na 8/10 gwiazdek i nie mogę się doczekać adaptacji filmowej!

NASTĘPNA RECENZJA: ZOSTAŃ, JEŚLI KOCHASZ.

Moja ocena: ☆☆☆☆☆☆☆☆/10
Ilość stron: 400
Rok wydania: 2012
Autor: Ransom Riggs
Wydawnictwo: Media Rodzina
Tłumacz: Małgorzata Hesko-Kołodzińska

Opis książki:  Wywołująca dreszcz emocji i grozy opowieść o domu sierot na tajemniczej wyspie, zamieszkiwanym niegdyś przez równie tajemnic...

4 komentarze :

  1. Muszę szczerze powiedzieć, że jak na początkującego jest całkiem nieźle :) Sama może nie siedzę w tym zbyt długo i jeszcze często mi się to zdarza, ale na początku większość zbyt dużo mówi o fabule książki, przez zdradza zbyt dużo. Ty z kolei napisałaś właściwie mini-recenzje, a nie prawdziwą pełną recenzje, ale bardzo podoba mi się, że skupiłaś się tylko i wyłącznie na swoich odczuciach. Nie mogę się doczekać, aż wszystko podszkolisz i pisanie recenzji będzie ci wychodzić jeszcze lepiej :) ps. popracowałabym jeszcze nad oprawą graficzną samego posta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, twoja opinia dużo dla mnie znaczy, bo pierwszą recenzję napisałam 3 tygodnie temu i na razie nie mam o tym pojęcia, więc dziękuję za radę :)

      Usuń
  2. naprawdę świetny blog, świetnie napisane recenzje, aż przyjemnie się je czyta, szablon też jest piękny <3 życzę zapału do dalszego czytania :) jeśli chciałabyś żeby ktoś wystawił recenzję twojego bloga to polecam recenzowisko http://recenzowisko-blogow.blogspot.com/ chociaż nie wiem czy przyjmują blogi z recenzjami, wiem że na pewno z opowiadaniami tak xx

    zapraszam do siebie http://not-even-the-gods-above.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej
    Bardzo fajny post, jak i sam blog. Ciekawie piszesz, gratki. Nie mogę się doczekać kolejnej recenzji xxx

    OdpowiedzUsuń