Recenzja - Mordercze (Pretty Little Liars 16)

19:39 julia 0 Comments

Opis książki: "Zawsze będę was obserwować."
A.
Aria, Hanna, Spencer i Emily zostały oskarżone o zabicie Alison i wkrótce mają stanąć przed sądem. Wszyscy są przekonani o ich winie. Tylko one wiedzą, że zostały wrobione. Mają coraz mniej szans na uniknięcie więzienia, bo mordercze intrygi A. wciąż stanowią zagrożenie.
W obliczu nieuchronnego dziewczyny zaczynają postępować nierozsądnie i popełniają błędy. Ale to Emily podejmie najbardziej dramatyczną decyzję, która zmieni życie kłamczuch na zawsze.




Książkę przeczytałam wczoraj i nie mogłam się doczekać, aż dowiem się jak zakończy się historia Kłamczuch. Hanna, Aria, Emily i Spencer zostały oskarżone o zabójstwo Alison DiLaurentis. Dziewczyny są na skraju wytrzymałości, tym bardziej Emily, która już nie daje sobie rady. Ich sprawa szybko staje się najgłośniejszą sprawą w całej Ameryce, co jeszcze bardziej załamuje Kłamczuchy. Naprawdę mi przykro, że to już koniec i będę tęsknić za tą serią, ale uważam, że zakończenie tej książki jest naprawdę dobre i mi się podoba. Kłamczuchy napotykają również w tej części różne przeciwności losu. W pewnych momentach byłam naprawdę przerażona, ale ta książka również sprawiła, że się uśmiechałam. Jeśli przeczytaliście poprzednie części, to chyba nawet nie muszę was zachęcać do poznania zakończenia historii Kłamczuch, ale jeśli jeszcze nie czytaliście tej serii, no to cóż, polecam wam ją. Osobiście uważam, że autorka ma inny styl pisania niż autorzy pozostałych książek, które czytam i szczerze mówiąc czasem mnie denerwuje jak te książki są napisane, ale to szczegół. Jeśli czytaliście lub przeczytacie tę książkę, to napiszcie co o niej myślicie i czy zakończenie wam się spodobało, a jeśli nie, to jak chcielibyście żeby ta seria się skończyła. Moja ocena to 7/10 gwiazdek.

Moja ocena: ☆☆☆☆☆☆☆/10
Ilość stron: 344
Rok wydania: 2016
Autor: Sara Shepard
Wydawnictwo: Otwarte
Tłumacz: Mateusz Borowski

Opis książki: "Zawsze będę was obserwować." A. Aria, Hanna, Spencer i Emily zostały oskarżone o zabicie Alison i wkrótce mają s...

0 komentarze :