BOOK TAG - przeciwieństwa książkowe

15:49 julia 3 Comments

1. Pierwsza książka w twojej kolekcji i ostatnia książka, którą kupiłaś.

Nie pamiętam która książką była pierwszą w mojej kolekcji, ale książki zaczęłam "zbierać" odkąd dostałam Harry'ego Pottera . Ostatnią książką, którą kupiłam jest książka "Niebezpieczne kłamstwa" Becci Fiztpatrick, którą odebrałam ze sklepu dosłownie dwa dni temu.

2. Tania książka i droga książka.


Tanią książką jest pierwsza część Serii Niefortunnych Zdarzeń, którą kupiłam w sklepie z tanimi książkami za 13 złotych. Natomiast najdroższą książką, którą kupiłam wydaje mi się, że jest ilustrowana wersja Harry'ego Pottera.


3. Książka, którą przeczytałaś szybko i książka, którą czytałaś bardzo długo.


Jestem osobą, która czyta naprawdę szybko, więc nie jestem w stanie powiedzieć którą książkę przeczytałam szybko, bo musiałabym wymienić 3/4 przeczytanych przeze mnie książek. Ale muszę powiedzieć, że książkę "Klejnot" przeczytałam w godzinę, więc niech ona będzie odpowiedzią na to pytanie :) Natomiast książką, którą czytałam długo jest "Cress" (trzecia część Sagi księżycowej). Ta książka była na początku tak nudna, że nie byłam w stanie przez nią przebrnąć, ale w końcu mi się to udało!


4. Cienka książka i gruba książka.


Jako przykład cienkiej książki dam moją lekturę - "Kamizelka" B. Prusa, natomiast grubą książką jest jedyna książka z autografem, którą posiadam - "Boże igrzysko" Normana Daviesa. Książki jeszcze nie przeczytałam, ale niedługo mam zamiar się za nią zabrać.


5. Romantyczna książka i książka akcji.


Nie wiem która książka jest najbardziej romantyczną książką którą przeczytałam, ale książka "Dimily. Czy wspomniałam że cię kocham?" była aż denerwująco przesłodzona jak typowe fanfiction. Natomiast nie czytałam typowych książek akcji, ale taką książką może być "Jutro kiedy nadejdzie wojna".


6. Wesoła książka i smutna książka.


Robiąc przegląd swoich książek, żeby na to odpowiedzieć wyszło na to, że czytam prawie same książki ze smutnym zakończeniem. Wesołą książką jest "Do wszystkich chłopców których kochałam", natomiast smutną jest chociażby "Zostań jeśli kochasz", "Ten jeden dzień" lub nawet sama końcówka "Mrocznych Umysłów".


Uważam, że ten book tag jest bardzo ciekawy i chętnie poczytam wasze odpowiedzi na te pytania w komentarzach :)





1. Pierwsza książka w twojej kolekcji i ostatnia książka, którą kupiłaś. Nie pamiętam która książką była pierwszą w mojej kolekcji, ale ks...

3 komentarze :

  1. Świetny tag, ale krótki :C
    Z jakiego filmu pochodzi gif?

    Zapraszam do siebie
    http://toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gif pochodzi z filmu "Duma i uprzedzenie" :) Dziękuję bardzo, chętnie odwiedzę twojego bloga.

      Usuń