Recenzja - Byliśmy łgarzami

18:25 julia 0 Comments

Opis książki: Szacowna i bogata rodzina spędza wakacje na prywatnej wyspie. Dwóch braci i ich piękna siostra zaprzyjaźniają się z charyzmatycznym rówieśnikiem o politycznych ambicjach. Łącząca ich relacja niebawem zmieni się w destrukcyjną więź.
Wypadek. Tajemnica. Kłamstwo. Wielka miłość. Prawda.



Czworo nastolatków spędza co roku wakacje na prywatnej wyspie swojego dziadka. Johnny, Mirren i Cadence są kuzynostwem i potomstwem córek z szanowanej rodziny Sinclairów, natomiast Gat jest przyjacielem rodziny. Pewnego lata zdarza się pewien wypadek, który przewraca cały świat Cadence do góry nogami. 

Myślałam, że ta książka będzie książką zupełnie inną, ale się myliłam. Podobała mi się, choć nie powaliła mnie na kolana i nie była ani szczególnie dobrze napisana, ani wciągająca. Muszę przyznać, koniec książki mnie zaskoczył i za nic bym się tego nie spodziewała. Tylko szczerze mówiąc nie wiem, czy mogłabym wam ją polecić. Nie zainteresowała mnie na tyle, że siedziałam nad nią bez przerwy i nie odrywałam się od niej. Wydawało mi się, że w tej książce będą opisywane ich szczęśliwe wakacje, wakacyjna miłość, ale nie spodziewałam się tego wypadku i nie spodobał mi się ten wątek. Co prawda dzięki niemu w książce wreszcie zaczęło się coś dziać, ale nie pasował mi on do tej książki. Książkę czyta się bardzo szybko, ja chciałam jak najszybciej poznać sekret rodziny Sinclairów i czytałam ją jak szalona. "Byliśmy łgarzami" oceniam na 4/10, ale mam nadzieję, że moja recenzja was nie zniechęci, bo wielu osobom książka mimo wszystko się podoba :)

Nawet w scrabble nie ma słowa na to, jak okropnie się czuję.
 Lubię takie gry słowne. Pojmujecie? C i e r p i ę na migreny. Nie c i e r p i ę głupców. To słowo w obydwu zdaniach znaczy niemal to samo, ale nie zupełnie.


Moja ocena: ☆☆☆☆/10
Ilość stron: 250
Rok wydania: 2015
Autor: Emily Lockhart
Wydawnictwo: YA!
Tłumacz: Janusz Maćczak

Opis książki:  Szacowna i bogata rodzina spędza wakacje na prywatnej wyspie. Dwóch braci i ich piękna siostra zaprzyjaźniają się z charyzmat...

0 komentarze :